Oudercomité WAT

Voor laatste nieuwtjes: kijk ook eens op onze blog.

Het Oudercomité is een vereniging van ouders van schoolgaande kinderen uit de Regenboogschool te Watervliet.

Wij steunen de school en willen tevens een ontmoetingsplaats zijn voor ouders waar van gedachten gewisseld kan worden over de schoolactiviteiten in dialoog met de leerkrachten en directie.

We helpen met het organiseren en ondersteunen, om de kinderen de kans te bieden, naast het studeren ook andere activiteiten in en om de school mee te maken.

Omdat de school extra inkomsten kan gebruiken, organiseert het Oudercomité de traditionele hutsepotavond in november en het familiefeest in maart.

De inkomsten hiervan worden terug in onze kinderen geïnvesteerd. Wij dragen ons steentje bij voor de sint, carnaval, uitstappen van de leerlingen, openluchtklassen zoals: week in eigen streek, boerderij-, bos- en zeeklassen.

Wil jij ook deel uitmaken van deze enthousiaste groep, stuur een mailtje naar oudercomite@yahoo.com  , of kom gewoon langs naar één van ons volgende vergaderingen.